duminică, 23 noiembrie 2008

Ai carte, ai parte ... de coada

Ieri, la Gaudeamus, atmosfera blanda inauntru, lapovita afara. Inauntru imbulzeala, afara o coada ordonata de 30 de metri. Inauntru - 24 de grade, afara - 4 grade. Inauntru d-l Liiceanu isi lansa reteta de succes despre lotiunile de corp Bvlgari, afara frigul imi trecuse prin oase, iar lapovita curgea pe mine mai ceva ca lotiunea pe corpul filosofului. Inauntru - 100 de standuri, afara - o singura casa de bilete deschisa. Dupa 10 minute am trecut clantanind de bariera, fara sa-i injur pe cei de la ghiseu, ca nu era vina lor. Inauntru, carti scumpe, la editurile mari reduceri la fel ca-n librarii sau ca pe site. Totusi, mi-am zis, bine ca vine lumea (mai mult sa vada autorii). Rau ca organizarea e romaneasca. Dupa o ora am iesit. Afara lumea statea gramada sa intre. Inauntru, d-l Liiceanu povestea de tigaia Teflonel. Afara mirosea crunt a gogosi.

Niciun comentariu: