joi, 13 decembrie 2007

Doar pentru (epi)fani. L-am mutat pe Naciu

O, Naciule, Naciule, unde eşti tu? Pururi tânăr, înfăşurat în fum .... Te-am căutat şi eu, şi Prevert, la piaţa de păsări, însă nu te-am gasit. Te mănâncă Bucureştiul, Naciule! Pe gooooogle n-am dat decât de poza asta şi comentariul următor: Na ka...cia minejo naciu teisma niumberge...em o zinot kodel juos teise??? nes jie pralaimejo!!! Jie kapituliavo.... Aştept să mai scrii, Naciule, cum o făceai odată ...


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
azi am tăiat lemne fără să mă plâng
de anxietate. m-am liniştit în timp ce ele
coseau perdeluţe pentru dulăpior.
două femei în camera asta
una e iubita mea
celalaltă m-atinge din greşeală.
am prins momentul când una s-a lipit de perete
am şters-o de var
trecându-mi mâna prin intersecţie
omoplaţi, coloană şi-n faţă,
cu siguranţă,
tâţe.

Niciun comentariu: